Loading...

FLAVIO AZEVEDO

____

FLAVIO AZEVEDO

MARKETING SENIOR

Publicitário com 30 anos de experiência nas maiores agências de comunicação de São Paulo e Rio de Janeiro, como JWT, Fischer, W/Brasil e Ogilvy. Atendeu clientes no Brasil e exterior como Coca-Cola, FIAT, Itaú, Ford, Nestlé, RedBull, Gessy Lever, entre outros.


Foi sócio da GIG até 2016, empresa de comunicação com dezenas de clientes em São Paulo, como Vitacon, BRF, Grupo Ecorodovias, Purificadores Europa, Sheraton WTC São Paulo e grandes líderes, empresas e associações do agronegócio brasileiro, como Blairo Maggi, Grupo Roncador, Monsanto, ABIEC, Única e CitrusBR.


Ainda no agro, é bi-campeão do Prêmio Apex, foi diretor da Associação Brasileira de Marketing Rural (ABMRA) e eleito uma das 100 lideranças do agronegócio brasileiro pela revista Istoé Dinheiro Rural.


Desde 2016, tem atuado como consultor de comunicação e marketing para clientes no Brasil e exterior.


Flavio Azevedo


A seasoned advertising copywriter and planner with three decades of expertise within the foremost communication agencies of São Paulo and Rio, including JWT, Fischer, W/Brasil, and Ogilvy. He has catered to clientele both domestically and internationally, boasting names like Coca-Cola, FIAT, Itaú, Ford, Nestlé, RedBull, Gessy Lever, among others.


He held a partnership at GIG until 2016, a communication powerhouse with an extensive portfolio in São Paulo, encompassing notable names like Vitacon, BRF, Grupo Ecorodovias, Purificadores Europa, Sheraton WTC São Paulo, alongside prominent leaders, corporations, and associations within the Brazilian agribusiness landscape, such as Blairo Maggi, Grupo Roncador, Monsanto, ABIEC, Única, and CitrusBR.


Continuing in the realm of agriculture, he boasts a two-time laureate of the Apex Prize, served as a director of the Brazilian Association of Rural Marketing (ABMRA), and secured his position as one of the 100 trailblazers within the Brazilian agribusiness domain, a distinction bestowed upon him by the renowned publication Istoé Dinheiro Rural.


Since 2016, he has been deeply entrenched as a communication and marketing consultant, attending to a discerning clientele both within the borders of Brazil and abroad.



FLAVIO AZEVEDO

MARKETING SENIOR

Publicitário com 30 anos de experiência nas maiores agências de comunicação de São Paulo e Rio de Janeiro, como JWT, Fischer, W/Brasil e Ogilvy. Atendeu clientes no Brasil e exterior como Coca-Cola, FIAT, Itaú, Ford, Nestlé, RedBull, Gessy Lever, entre outros.


Foi sócio da GIG até 2016, empresa de comunicação com dezenas de clientes em São Paulo, como Vitacon, BRF, Grupo Ecorodovias, Purificadores Europa, Sheraton WTC São Paulo e grandes líderes, empresas e associações do agronegócio brasileiro, como Blairo Maggi, Grupo Roncador, Monsanto, ABIEC, Única e CitrusBR.


Ainda no agro, é bi-campeão do Prêmio Apex, foi diretor da Associação Brasileira de Marketing Rural (ABMRA) e eleito uma das 100 lideranças do agronegócio brasileiro pela revista Istoé Dinheiro Rural.


Desde 2016, tem atuado como consultor de comunicação e marketing para clientes no Brasil e exterior.


Flavio Azevedo


A seasoned advertising copywriter and planner with three decades of expertise within the foremost communication agencies of São Paulo and Rio, including JWT, Fischer, W/Brasil, and Ogilvy. He has catered to clientele both domestically and internationally, boasting names like Coca-Cola, FIAT, Itaú, Ford, Nestlé, RedBull, Gessy Lever, among others.


He held a partnership at GIG until 2016, a communication powerhouse with an extensive portfolio in São Paulo, encompassing notable names like Vitacon, BRF, Grupo Ecorodovias, Purificadores Europa, Sheraton WTC São Paulo, alongside prominent leaders, corporations, and associations within the Brazilian agribusiness landscape, such as Blairo Maggi, Grupo Roncador, Monsanto, ABIEC, Única, and CitrusBR.


Continuing in the realm of agriculture, he boasts a two-time laureate of the Apex Prize, served as a director of the Brazilian Association of Rural Marketing (ABMRA), and secured his position as one of the 100 trailblazers within the Brazilian agribusiness domain, a distinction bestowed upon him by the renowned publication Istoé Dinheiro Rural.


Since 2016, he has been deeply entrenched as a communication and marketing consultant, attending to a discerning clientele both within the borders of Brazil and abroad.